VILLKOR

När du har slutfört ditt köp skickas en orderbekräftelse till den e-postadress du angav i ordern.

Vi hanterar varje order inom 1-3 arbetsdagar om produkten finns i lager. När din produkt är klar för frakt kommer du få ett till mail där det spårningsnumret står samt all dess info står. All klara ordrar är sedan skickade kl 14.00. 

Speglarna kommer väl paketerade med dubbla kartonger och skyddskanter som hindrar skador och med den en kopia av ditt köp. 

Iconmirror Studios AB förbehåller sig rätten att vägra garantikrav om vi kan påvisa hård hantering eller missbruk av produkten.

När dina varor är förpackade skickas en bekräftelse via email.

Eventuell ersättningsprodukt kommer att vara under samma garantiperiod.

 

Skicka först ett mail till support@iconmirror.com

Och beskriv ditt problem så skall vi hjälpa dig efter bästa förmåga.

Vi följer konsumentverkets regler för e-handel och returer. Du måste vara över 18 år för att handla hos oss. Alla priser är inklusive moms.

Produkten ska returneras i originalförpackningen med alla tillhörande delar.

 

Fyrtiofem (45) dagars öppet köp

Vi är så säkra att ni kommer älska er nya spegel, att vi förutom distansköp lagens 14 dagars ångerrätt har valt att ha 45 dagars öppet köp räknat från den dag du mottagit produkten. Policyn gäller självklart för alla våra produkter, och vi återbetalar den fulla summan (frakten exkluderat) du betalat för produkten så snart vi mottagit returen.

För att aktivera policyn, maila oss på support@iconmirror.com och skriv att du vill återlämna produkten.

Denna policy gäller alla våra produkter och återbetalningen blir processad när produkten har återkommit till oss.

Tre (3) års garanti

Iconmirror Studios AB ger en begränsad garanti för produkter med fabriksfel i tre (3) år från inköpsdatumet. Eventuella fel som uppstår under denna tid som är resultatet av normal användning kommer antingen att repareras eller ersättas på bekostnad av Iconmirror studios AB

Följande villkor gäller för denna garanti:

  • Produkten / produkterna måste ha köpts från webshop iconmirror.com
  • Konsumenten måste uppvisa köpbevis från nätbutiken.
  • Produkten måste returneras i originalförpackningen.

Iconmirror Studios AB förbehåller rätten att vägra garantikrv om det visar sig att produkten inte har behandlats på rätt sätt (hård hantering/missbruk av produkten).

 

Klagomål

Vi kommer att ansvara och betala returfrakt vid ett godkänt klagomål. Om varan finns i lager skickar vi en ny så snart vi har mottagit varorna och godkänt klagomålet.

Produkten måste returneras i originalförpackningen.

Om varan inte längre finns på lager kontaktar vi dig för vidare hantering av ärendet.

Vi följer de allmänna klagomyndens rekommendationer i händelse av tvist.

Skicka ett mail till support@iconmirror.com and bekriv problemet i fråga och så hjälper vi dig på det bästa möjliga sätt. 

Vi reserverar oss till potentiella printfel. 

 

 

Integritetspolicy

Vi på IconMirror värnar om din personliga integritet och strävar alltid efter en hög nivå av dataskydd.

Vi samlar in uppgifter för att kunna fullgöra köpavtalet, hantera kundservice- och garantiärenden, samt fullgöra företagets övriga rättsliga plikter.

Den information vi samlar in och behandlar omfattar:

  • Namn
  • Kontaktuppgifter
  • Betalningshistorik och betalningsinformation
  • Annan köpinformation (t.ex. vilken vara som beställts eller om varan skall levereras till annan adress)
  • Din korrespondens inklusive eventuella fel och klagomål
  • Teknisk data (t.ex. språkinställningar, IP-adress och skärmupplösning)

Vi lagrar information i upp till 36 månader efter insamlandet.

För ytterligare frågor kontakta support@iconmirror.com.

Produkten har blivit tillagd i varukorgen